«Հայաստան» և «Ռուսաստան» տարածքային բրենդների ընկալումը հայաստանաբնակ և ռուսաստանաբնակ հայերի շրջանում

«Հայաստան» և «Ռուսաստան» տարածքային բրենդների ընկալումը հայաստանաբնակ և ռուսաստանաբնակ հայերի շրջանում

Գիտական հրատարակություն «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2018 № 2 (26)
Հրատարակչություն ԵՊՀ
Վայր Երևան
Տարեթիվ 2018
Էջեր 59-69
45
Բաժանորդագրվեք ArtsakhLib կայքի նորություններին
Լավագույն հոդվածները ստացեք էլեկտրոնային փոստով
mailbox